21 dagar kvar...Hansen jobbar i det "tysta" men viktig är han för Brynäs!


24 MADS HANSEN

Född: 1978-09-16
Längd: 185 cm
Vikt: 88 kg
Position: Center
Poäng förra säsongen: 14 p 7 mål och sju assist
Kontrakt med Brynäs till säsongen: 11/12 


Så här brukar man inte få se Hansen så ofta..

Min åsikt om hårt arbetande Mads Hansen: Hansen är en enormt bra ishockeyspelare. Han är en spelare som jobbar i det "tysta"..man märker inte så mycket av honom men gör sitt jobb ändå. Det är sista säsongen på hans kontrakt nu..undra om han kommer att fortsätta i Brynäs eller om han väljer något annat..fortsätter han kan han mycket väl bli lagkapten för Brynäs, sen när Dackell har lagt skridskorna på hyllan..för Hansen har varit lagkapten när han spelat med norska landslaget. Så han skulle mycket väl kunna passa som kapten även i Brynäs. Men då gäller det att han fortsätter sin karriär i Brynäs IF också. Men nu är det full fokus på den här säsongen..och visst tror jag att Hansen kommer att stänka dit några mål ! och han är MYCKET viktig för Brynäs fast det kanske inte alltid verkar så men Hansen är en av lagets viktigaste spelare. Iallafall är det vad jag tycker! Jag önskar Hansen lycka till i vinter!

Hansen inför Djurgården hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0