22 dagar kvar...Lavander är en spelare som visar hjärta!


62 MATS LAVANDER

Född: 1980-03-16  (måste säga att det var en fastligt snygg månad och dag)
Längd: 185 cm
Vikt: 96 kg  
Position: forward/center
Poäng förra säsongen i Luleå: 15 p 6 mål och 9 assist
Kontrakt med Brynäs till säsongen: 13/14 


Härlig målgest! du får gärna göra en sån i Brynäströjan också!

Min åsikt om nyförvärvet
Mats Lavander: Mats Lavander är en storväxt centerforward. Han jobbar otroligt hårt i varje närkamp på isen. Jag har sett Lavander i tre träningsmatcher och han har sett väldigt bra ut! han verkar ha ett bra passningsspel och verkar vara tuff för motståndarna. Sen har Lavander även gjort 2 mål på försäsongen, så han blir nog en vass målskytt också! Sen verkar han vara en spelare som offrar sig mycket för laget! I en av träningsmatcherna så slängde sig Lavander och täckte skott...det är någonting som jag älskar hos spelare...det visar verkligen att man gör vad som helst för att inte pucken ska gå in i mål för motståndarna. Jag tror mycket på Lavander, han kommer att trivas hur bra som helst i den här underbara truppen. Jag önskar honom all lycka till i Brynäs !! bara kämpa på Lavander..för målsättningen vet vi alla ! :D 

 
                                  ojoj vad snyggt han gör det !  3 gånger om dessutom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0