25 dagar kvar...Ska Carlsson äntligen få chansen ?


3 JONATHAN CARLSSON

Född: 1988
Längd: 184 cm
Vikt: 89 kg  
Position: Back
Kontrakt med Brynäs till säsongen: 11/12 

Min åsikt om backen Jonathan Carlsson: Jonathan är en back som jobbar i det tysta...han är inte en som som alltid syns. Förra säsongen fick han väldigt lite istid av Czarnecki och ja kanske för lite? för hör man åsikter från Brynäsfans så får man oftast höra att varför förlänga med JC...han gör ju ändå inga poäng. Men hur kan de säga så egentligen när han inte har fått chansen av Czarnecki? Man har ju knappt sett JC på is förra säsongen. Men nu när Tommy Jonsson har tagit över så ser man direkt nu på försäsongen att JC får chansen och jag som har sett de två första försäsongsmatcherna måste säga att jag är imponerad på hans agerande på isen. Han ser väldigt stabil och bra ut. Så tror inte man ska säga att han är så dålig...för det är nu grabben får chansen! Hoppas att du får chansen att visa vad du kan göra på isen! för jag tror på dig lika mycket som på de andra backarna! Lycka till den här säsongen JC !


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0