27 dagar kvar....Nu till säsongens kanske viktigaste spelare? iallafall vad jag tror!


33 JAKOB SILFVERBERG

Född: 1990-10-13
Längd: 186 cm
Vikt: 86 kg
Position: Forward  
Poäng förra säsongen: 34 poäng, 18 mål och 16 assist
Kontrakt med Brynäs till säsongen: 11/12

Min åsikt om forwarden Jakob Silfverberg: Jakob är en oerhört bra spelare med ett riktigt bra spelsinne. Han kommer att vara en MYCKET viktig spelare för den här säsongens Brynäs. Och tillsammans med Calle Järnkrok så kan Silfverberg bli mycket het i vinter. Jag tycker nämligen att de två ska spela tillsammans, de passar så bra ihop på isen och hittar varandra på ett bra sett. 34 poäng förra säsongen är inte alls dåligt...ska Silfverberg kunna producera ännu mer poäng den här säsongen? ja det är inte omöjligt! Jag önskar verkligen Silfverberg all lycka till i Brynäs den här säsongen, som nog blir den sista i elitserien på ett bra tag. Sen drar han iväg på större äventyr. Lycka till nu Silfverberg!



Förra säsongen var han en riktig målkung! det är bara att titta och njuta..för den grabben kan skjuta och göra mål! och det lär ju inte bli dåligare den här säsongen!

Kommentarer
Postat av: Fabbe

FAN VA KUNGLIG BLOGG !

2011-08-21 @ 20:45:21
Postat av: Alexandra

tack så jättemycket !! :)

2011-08-22 @ 11:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0