26 dagar kvar....Andersén varför inte ett till solomål den här säsongen!


9 NICLAS ANDERSÈN


Född: 1988-04-28
Längd: 185 cm  
Vikt: 94 kg
Position: Back 
Poäng förra säsongen: 8 Assist: 4 och mål: 4
Kontrakt med Brynäs till säsongen: 11/12 

Min åsikt om backen Niclas Andersén: Niclas är en skicklig defensiv back som spelar en riktig roll i Brynäs. Det är en back som inte är rädd för att täcka skott. Jag själv gillar Andersén spelstil väldigt mycket, han är inte någon back som producerar mycket mål, endast 4 mål förra säsongen. Men han jobbar dessto mera...och krigar i varje situation. Och faktiskt vinner han mycket av närkamperna längs sargerna också. Han är inte rädd för att ta en fajt heller...och senast i träningsmatchen mot AIK visade han också att han står upp för sin målvakt...tog kampen framför målet. Riktigt roligt att se. Så vill jag se Andersén i vinter också ! Och ja varför inte bjuda publiken på ett solomål igen? Det var något riktigt grymt det! Jag önskar Niclas Andersén all lycka till i Vinter!! hoppas att han producerar lite fler mål än förra säsongen! Men man får inte glömma bort att Andersén är en riktig krigare!

Måste bara bjuda på detta underbara klipp från förra säsongen! SOLOMÅLET !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0