29 dagar kvar och nu till en riktig krigare !


11 JESPER OLLAS

Född: 1984-04-27
Längd: 183 cm
Vikt: 92
Position: Forward 
Poäng förra säsongen: Ollas gjorde totalt 44 poäng för Leksand förra säsongen..21 mål och 23 assist
Kontrakt med Brynäs till säsongen: 12/13

Min åsikt om nyförvärvet Jesper Ollas: Nu har inte jag sett så jättemycket av Ollas, jag såg internmatchen och i den matchen såg han riktigt bra ut..men samtidigt så var det en internmatch..jag såg ju även matchen i Uppsala mot Almtuna och där såg man inte så jättemycket av honom men man såg att han kriga på bra. Det är lite tidigt att säga hur Ollas spelar. Men jag tror att Ollas kommer tillföra en hel del åt Brynäs i Vinter. Han krigar i varje situation och verkar aldrig ge sig. Och visst kommer han stänka dit några mål också. Ollas verkar även vara en publikfavorit..iallafall bland Leksandsupportrarna..men jag tror att han även kan bli det i Brynäströjan och bland Gävlepubliken! hos mig är han redan en favorit! Hoppas nu Jesper kommer att trivas i Gävle och i Brynäs..jag är iallafall väldigt glad att en sån som Ollas kommer att representera Brynäs i vinter! All lycka till Ollas och hoppas på att du får en härlig och rolig säsong tillsammans med Sveriges bästa lag!


Jesper Ollas om att komma till Brynäs IF



Jasså det här så här man ska sjunga om Ollas alltså! Härligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0