Nedräkningen har börjat....31 dagar kvar!!

Nu är det dags att börja räkna ner dagarna till premiären! Under nedräkningen tänker jag presentera säsongens Brynästrupp..en efter en....och först ut är målvakten Niklas Svedberg!

1 NIKLAS SVEDBERG
Född: 1989-09-04
Längd: 187 cm 
Vikt: 80 kg 
Kontrakt med Brynäs till säsongen: 12/13 

Min åsikt om målvakten Svedberg: Svedberg är en stabil målvakt som har en utmärkt framtid framför sig. Man ser att han är en riktig tävlingsmänniska på isen. Förra säsongen när han väl fick chansen att stå så var han riktigt stabil och bra..Det var många fans som tyckte att Svedberg skulle få chansen istället för Thomas Greiss som inte alls var nå bra. Där kan jag fortfarande inte förstå varför Czarnecki valde att fortsätta satsa på Greiss när man vet att man hade en riktig stabil målvakt brevid. Men sen när väl Svedberg fick chansen så blev han skadad och kunde inte vara med i slutspelet..vilket var riktigt synd..för hade han varit med där så tror jag att Färjestad hade fått kämpa riktigt ordentligt alltså! För innan Svedberg blev skadad så var han riktigt het...så det var synd att skadan skulle komma precis när den kom. Men jag hoppas verkligen att han håller hela den här säsongen och att han får chansen...för min åsikt är att Svedberg tar första platsen i kassen. Men det är vad jag tror..Jag önskar Niklas Svedberg all lycka till den här säsongen! 

 
Niklas Svedberg !


Ett litet inslag när Svedberg berättar hur de ska stoppa Djurgården borta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0