Luleå Hockey lägger till ett klubbmärke



Luleå Hockey har presenterat ett nytt klubbmärke. På klubbens hemsida står det att märket ska stärka Luleå Hockeyn identitet och att märket ska pryda säsongens matchtröjor.

Men det tidigare märket med björnen, norrskenet och snöflingorna kommer ändå finnas kvar som föreningens logo. Det nya märket ska tydligen vara ett tillägg och ett nytt uttryck för föreningen på dess machtröjor och en ny linje när det gäller souvenirer.

Ja varför inte Luleå hockey...men jag vette sjutton om jag tycker att bilden liknar en björn..mer ett lejon eller kanske en varg?..hm..Jag tycker personligen att Luleås förra märke var snyggare och bättre. De kommer ju även att ha kvar det gamla.men varför ha två st egentligen? det blir ju bara rörande..

Jag vet inte om jag hade gillat om Brynäs IF hade en Tiger på matchtröjan plus det andra märket..Personligen så tycker jag att det räcker med ett snyggt märke. Men roligt att Luleå Hockey vågar prova något nytt. Så det
är alltså så här vi kommer få se Luleå hockey i höst..så som på bilderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0