24 dagar kvar...Genombrott för Bertilsson?


15 SIMON BERTILSSON


Född: 1991-04-19
Längd: 183 cm
Vikt: 90 kg
Position: Back 
Kontrakt med Brynäs till säsongen: 12/13

Min åsikt om backen Simon Bertilsson: Simon är en skicklig back med ett mycket bra spelsinne. Han är riktigt smart på isen. Jag tror att Bertilsson kommer få sitt stora genombrott den kommande säsongen, han ser riktigt stabil och bra ut..så det är inte omöjligt att han verkligen visar hur bra han är. Så här på försäsongen så har man inte sett så mycket av honom, men jag tror det blir annat när serien drar igång. Jag hoppas för Simons skull att han får ett riktigt genombrott den här säsongen och att han får visa vilken bra back han verkligen är. Jag tror stenhårt på Simon kommande säsong! Lycka till !



Bertilsson inför Luleå borta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0