23 dagar kvar....Så nära isen men Brynäs var så långt bort från Skellefteå AIK dom kunde komma!

Brynäs tredje träningsmatch igår vill nog bara vem som helst glömma...ja kanske också Tommy Jonsson, fast han har en hel del att jobba med...iallafall så som laget uppträdde i Hudiksvall. 6-2 till Skellefteå är inte okej alltså...ja jag vet att det bara är en träningsmatch men Brynäs skulle ha gett Skellefteå ett tuffare motstånd kan jag tycka. Brynäs tröstmål gjordes först av Mats Lavander och sen favoriten Jonathan Granström!

Jag och Catarina var på plats i Hudiksvall för att få se en BRA match..hm..ja det kan man diskutera länge om vi fick se...men de svartklädda grabbarna med rödgula ränder på axlarna var det SNYGGASTE på hela kvällen...för ojoj vad nära Cattis och jag stod isen, ja man höll på att frysa häcken, tårna, huvudet och allt höll på att bli isbitar men vad gjorde det när kärleken och värmen från spelarna kom från isen...för vi stod så nära att vi nästan kunde tafsa spelarna på handsken...ashäftigt ! Sen hur bra man såg matchen var en annan fråga...men var det någonting att se då? ne inte direkt...det var roligare att ta bra bilder på spelarna! Därför tänker jag bjuda er på ett hav av underbara bilder! på Sveriges BÄSTA lag och färger! så det är bara att sätta er i soffan och bara luta er tillbaka och njuta av BRYNÄS IF <3


Johan Larsson

Jonathan Carlsson

Jacob Silfverberg

Mats Lavander och Jesper Ollas :)

Silfverberg i närbild

Granström ska tydligen snacka allvar med Sunken :)

Favoriten Granström <3

Nordqvist var tillbaka på isen ! :)

Mads Hansen !

Hansen och Järnkrok snackar :)

Brynäs if <3

Mads Hansen

Granström har hamnat lite fel tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0