Stänger av TV:n om guldet går till Karlstad ikväll!!



Ikväll kan hockeysäsongen vara över för den här gången...ikväll kan Färjestad avgöra på hemmaplan..Ikväll kan Färjestad ta sitt 9:e SM - guld..Ikväll kan också Skellefteå förstöra Färjestads guldfirande på hemmaplan! Ikväll stänger jag av TV:n om det är klart att Färjestad tar SM - guldet.

Det här med att vinna SM - guld är som hockeyspelare i Sverige det största man kan vinna. Det är det alla spelare i Elitserien strävar efter! och att se ett lag som är VÄRDA SM - guld lyfta bucklan ger mig en rysande känsla..för guud vad häftigt! och varför inte tillsammans med alla fans på hemmaplan? ja visst vorde det en dröm att få göra det med Brynäs IF, men ikväll är det inte en avgörande match för Brynäs IF i Läkerol arena som gäller...då hade nog inte jag suttit här nu kan jag säga...ne ikväll kan Färjestad avgöra detta...står det 4 - 0 efter en period stänger jag av skiten på TV:n...står det 2-1 när det återstår någon minut...stänger jag av TV:n..jag tänker inte se detta SKITLAG vinna SM - guld ! jag hoppas och ber till Gud att Skellefteå kan förstöra den "planerade" guldfesten ikväll för Färjestad! iallafall så det går till en match till! men mycket talar för att det blir en guldfest redan ikväll i Löfbergs lila äckliga arena!

Jag brukar inte vara den som inte kan se andra lag vinna SM - guld. Jag såg Modo kasta klubbor, hanskar och hela köret för några år sedan, jag såg HV71 göra detsamma förra säsongen..jag har faktiskt sätt Färjestad göra det ! det räcker med 1 gång tack !

Färjestad är ett bra lag, det har jag aldrig sagt att dom inte är. Laget ser ALLTID lite större ut än motståndarna..fråga mig inte varför men det gör dom alltid! men däremot tycker jag att deras spel är fult ! de har ett jäkligt bra passningsspel men fjollor som Kåberg, Axelsson, Nygren och Wallin kan jag bara inte se spela hockey! usch fy och bläää! jag lovar, om någon av dom kommer till Brynäs så kommer jag inte gilla dom iallafall! aldrig i min vildaste fantasi alltså ! ne ikväll tittar jag hellre på "Du är vad du äter" än att se FBK ta SM - guld! okej om man ser första halvan av matchen..men sen blir det "du är vad du äter"!

Jag kan inget annat än att önska Skellefteå lycka till ! jag hoppas verkligen ni snor guldfesten i Karlstad ikväll! kom igen nu SAIK ! :)


Färjestad kan dra till skogs! vill inte se laget ta SM - guld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0