Äntligen helg, och jag har shoppat jeans !

Fredag idag och en härlig helg att se fram emot alltså! med lite shopping tillsammans med Matilda i morgon, sen senare blir det att följa SM - slutspelet tillsammans med Catarina, sen på söndag blir det lite hockeyspelande hemma hos Eva.. En massa underbara timmar att se fram emot tillsammans med världens bästa vänner!

Jag har faktiskt varit på stan idag och shoppat lite..eller om man kan kalla det shoppa, men jag har köpt ett par nya jeans. Ett par ljusa jeans..jag har ju ett par svarta jeans, men jag känner nu när det är vår att jag vill ha ett par ljusare..det var väldigt längesedan jag hade ett par ljusa jeans, därför tycker jag att det var på tiden att jag köpte ett par.


Köpt på Gina Tricot 499 kr

Nu sitter man och följer ödesmatchen mellan Modo-Södertälje..laget som vinner tar sig tillbaka till Elitserien, laget som förlorar tar steget ner till Allsvenskan..just nu 2 - 0 till Modo..KÄMPA SSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0