Tårtkalas och Göteborg i helgen

Ja hör på den bloggtiteln :) Det är bara tisdag än men jag har redan börjat längta till helgen jag... :) På fredag blir det tårta hemma hos Catarina. Hon har beställt Jonas Nordqvist tårta på Bodins :) några spelare var och gjorde någon tårttävling där för ett tag sen och då vann just Jonas Nordqvist med hans tårta. och nu har Bodins den som försäljning för alla :) fast de gör ju såklart nya tårtor men som ser ut som Nordqvists tårta. Så den ska vi smaska på hemma hos Cattis:) sen blir det även övernattning hos Catarina tillsammans med Eva också. Alltså fredag till lördag. Då på kvällen ska vi sitta och chatta på datorerna och sen ska jag ta med mig mitt playstation 3 spel så ska vi spela NHL10 och krossa frölunda! :) för det är nämligen så att på lördagen ska Eva, jag och Catarina åka iväg till Göteborg och Scandinavium och se Frölunda - Brynäs. Fast vi åker inte själva utan det är 2 minibussar som tar oss dit. Vi åker klockan 06.00 på lördag så det gäller att man är utvilad ;)  haha vilket vi nog inte kommer vara om vi ska sitta uppe på natten och spela TV - spel ;) haha men men matchen i Göteborg börjar 16.00 så vi borde hinna med stora marginaler dit :)

Väl där kommer man bara att njuta... såklart vill man att Brynäs ska ta med sig 3 poäng från Göteborg vilket kan hända... Frölunda är nog det lag som har öppnat elitserien sämst, inge bra spel Men det kan ju ändras snabbt. Idag till exampel förlorade de hemma mot AIK med 0 - 1 efter förlängning. och blev utbuade av fansen. Så Brynäs har goda chanser att ta poäng i Scandinavium :) Sen ska Brynäsklacken vara väldigt bra i Göteborg också :) det är ju härligt och ännu bättre blir den på lördag när en del Gävlebor kommer! tror vi blir 18 st ungefär som åker från Gävle :) ska bli såå kul! längtar så mycket! men först får vi inte glömma hemmamatchen mot Djurgården som är på torsdag. 3 poäng där först! sen krossa Frölunda i Scandinavium på lördag! ;)

Nu ska jag sova! ska orka med morgondagen också :) men jag skriver mera på torsdag eller om det kanske blir fredag om matchen från torsdags ! : D
puss och kram!


Scandinavium here vi come! :)


Läkerolen vi syns på torsdag! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0