Läkerol arena x2

Idag var jag ledig från högskolan, eller ja ledig och ledig man ska läsa en bok och sen hitta fem intressanta saker. Men har snart läst ut boken och hittat punkterna, så istället för att läsa idag så ägnade jag dagen till det jag älskar allra mest... nämligen Hockey och Brynäs IF. :)

På förmiddagen vid 10.30 gick jag till Catarina och vi gick upp till Läkerol arena för att se Brynäs isträning :) den var rolig att se på och det var fart och fläkt hela tiden :) såg riktigt bra ut. De övade lite powerplay också, det kan behövas för är det någonting Brynäs behöver förbättra så är det just powerplay. Men annars såg det kanon ut!




Tommy och Pekka :)



Här står spelarna och ledarna och har lite taktiksnack :) Efter isträningen gick jag och Cattis och åt på restaurangen i Läkerol. 85 spänn för stuvade makaroner och korv! det är mycket pengar det, okej det är sallad och melon och så också men ändå. rätt så dyrt! :) Efter besöket på Läkerol åkte jag hem till en kompis och umgicks lite med henne, eller ja vi satt mest vid våra datorer men det var trevligt och träffas :) Vi ska ju åka till London tillsammans i vinter med min familj så vi kollade runt lite på internet vad vi kan tänkas göra där :) hittade kanske inte så mycket men ändå :) vi tittade mest på systemkamera som vi önskar oss båda två :)

Efter besöket hemma hos henne i Sätra var det dags för besök nr 2 i läkerol arena idag :) men denna gång med Eva och en J20 träningsmatch mellan Brynäs - AIK :) är man galen i hockey så är man :) machen började 19.00, så var på plats strax före :) Brynäs vann matchen med 4 - 3 :) snacka om att det är fart på juniorerna! full fart framåt... åka skridskor....hela hela tiden :) roligt att se. Lite annat än vad A - laget gör, okej de åker ju också skridskor men det är mer struktuerat i A - laget än J20 :D men det var en rolig match att se på :)

Lite bilder från matchen......


Brynäs J20


Låt matchen börja....




ställningen efter 2 spelade perioder men Brynäs gjorde alltså ett till i den tredje perioden!

Efter matchen var det bara att cykla och och lägga sig i sängen, för i morgon bär det av till Högskolan igen :) Sen ledig fredag och på måndag kör det igång på blodigt allvar :)

Tänk idag har jag varit med tre underbara vänner vid tre olika tillfällen:) rätt otroligt :) hehe
Ne nu blir det godnatt och hejdå! i morgon är det 14 dagar kvar till Elitseriepremiären! längtar som en ja jag vet inte vad ! bara 14 dagar! :) det kommer gå fort! :)

hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0