Jag har premiärresultatet i handen!

ja nu är det ju inte torsdag ännu, men det vart ett till inlägg idag :) för just nu vet jag morgondagens resultat.. jag vet hur matchen mellan Brynäs - Modo kommer att sluta. Jag har facit! :)

Det är nämligen så att jag spelade lite NHL10 playstation3 :) jag spelade match mellan Brynäs - Modo och jag litar på mitt hockeyspel :) matchen kommer att sluta 3 - 2 till Brynäs IF !!

Här kommer de tre målskyttarna också!
Andreas Dackell
Jonas Nordqvist
Jacob Silfverberg



Här har Silfverberg precis gjort 3 - 2 till Brynäs! snygg målgest! :D


Lite statestik :)


Kapten Dackell kommer näta!! ;)

Där var lite bilder:) just nu pågår faktiskt en match i Elitserien 10/11, pucken har släpps äntligen! tredje perioden ska snart börja mellan AIK - Linköping när Linköping leder matchen med 2 - 1 :) vi får se om AIK orkar kvittera, men jag tror att Linköping tar hem det och hoppas verkligen att de gör det! :)
Nu ska jag inte tjata mer om matchen i morgon utan nu är det bara vänta och se ! :) ses i morgon i Läkerolen <3

Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0