Bara 2 dagar kvar och en stulen cykel

Om jag sa att jag var galen igår, så är det typ tvärtom idag :/ eller jag längtar som en tok till premiären!! och inhandlade en munktröja i Brynässhopen idag, som jag ska ha under matchtröjan och som jag kan ha till vardags :). Men iallfall så hände ingen rolig sak idag när jag skulle cykla hem från Högskolan, eller ja jag cyklade inte hem utan jag letade efter cykeln som var helt borta! :/ Den fanns igenstans.... jag vet att jag ställde den brevid min kompis cykel. Men den var borta. Alltså stulen..... Jag fick cykeln i studentpresent av mamma och pappa så den är inte alls gammal, men det är så jäkla tråkigt när sånt här händer. Vi har försäkring på den som tur är. Pappa och jag åkte och polisanmälde cykeln hos polisen. Det gick bra vi fick gå in i värsta förhörsrummet :) hehe lite läskigt :) men nu är en anmälan gjord iallafall, men det känns lite omöjligt att de ska hitta den. tyvärr... nu blir det att cykla på min gamla cykel som knappt har fungerade bromsar men men det får gå just nu. Ska tillägga att cykeln var låst när det vart stulen. Fast den satt inte fast i cykelstället men tycker att människor ska ha nå vett i skallen och inte stjäla cyklar. Men såklart det ska finnas idioter i stan också. Men det går inte att göra så mycket åt utan... har jag tur så ser jag den stå någonstans på stan eller nått. men då ska jag ha riktigt tur.

Nu nog om tråkigheter.... Brynäs IF är något helt annat än tråkigt! tänkt att det bara är 2 dagar kvar nu!!! det är bara 2 långa dagar kvar! fast tycker ändå att det går rätt så fort. På torsdag vid den här tiden har jag nog precis kommit hem och kan knappt prata för att jag har buat och ropat så mycket att jag inte har någon röst kvar! :) för premiären kommer bli någonting extra, det känner jag på mig! <3 :)

Nu ska jag sova! för att det ska gå ännu fortare, men i Morgon blir det ännu ett till inlägg och med lite tillbakablickar från förra säsongens hemmapremiär :) då var premiären en bortamatch mot Timrå, men jag tänker berätta lite om hemmapremiären som var mot Skellefteå AIK :) puss och kram <3


klart det blir slutspel! <3


De behöver ditt stöd !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0