9 dagar kvar! dags för nedräkning!

Ja nu närmar det sig med stormsteg ! bara om 9 dagar drar det igång! som jag längtar! i helgen kommer hockeybibeln ut i affärerna, den måste såklart inhandlas, så man kan läsa lite om de andra lagen i ligan. Om en vecka ungefär eller i helgen så tänker jag göra ett inlägg där jag reflekterar lite och tippar en tabell av säsongens elitserie. Vilket lag som kommer få kvala, kan avslöja redan nu att det inte kommer bli Brynäs! det lovar jag. Sen kommer jag även att skriva vilket lag jag tror kommer att toppa tabellen och vilket lag som vinner SM - guldet, och jag tänker inte skriva Brynäs där heller, utan jag tänker vara mycket realistisk. Men mer om det i helgen eller i början av nästa vecka.

Annars är allt bra, Högskolan flyter på :) ska redovisa våran staty som vi har gjort på bilden på torsdag, det ska bli spännande. I morgon ska vi börja med "skrivande" där man kommer få lära sig lite olika tekniker och vad man ska tänka på när man ska skriva en text. Det tror jag iallafall kursen kommer att handla om :)

Men nu är det dags att lägga huvudet på kudden och blunda:) ny dag i morgon och nedräkningen fortsätter! I morgon spelar även Brynäs sin näst sista träningsmatch på försäsongen, och Brynäs kommer möta Djurgården på Hovet. skriver mer om den matchen i morgon, klart är iallafall att Bjurling ska stå. Vi får se hur det går!

Godnatt!


Snart är det dags att skrinna ut på isen i Läkerolen Brynäs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0