6 dagar kvar! och pinsamma Brynäs

Ja ne men nu börjar det närma sig riktigt ordentligt! :) mindre än en vecka kvar och jag längtar som vanligt som en tok.

Idag var det ju dags för den sista träningsmatchen innan premiären den 16 september, Match borta mot Leksand.
Så här gick det: 

 
observera att det är aftonbladet jag har hämtat faktan av :) de övedriver ju så otroligt. Men 1 - 7 mot Leksand får inte hända så här nära inpå premiären. Det är pinsamma Brynäs! tyvärr men förlora mot Leksand det får man bara inte göra, hoppas Niklas Czarnecki var förbannad på killarna efter matchen. Okej nu klagar jag som om det vore en elitseriematch, men tycker ändå att man borde ge järnet så här inpå premiären. Okej vi krossade Djurgården med 5 - 0, det var ju kanon! och det är ju även ett elitseriemotstånd det är ju inte Leksand så vi ska inte ta i för mycket. Hjärnan var inte med Brynäsarna idag helt enkelt. Sen att Brynäs vart förnedrat det är bara aftonbladet som skriver sånt, för det blev dom deffenetivt inte, men tycker att de kunde ha gjort det lite bättre. Sen tror jag inte att man kan klaga så mycket på Niklas Svedberg heller, han gjorde så gått han kunde, tror inte att han fick så mycket hjälp av backarna precis. Synd om Svedberg tycker jag, att inte laget ställer upp för honom och låter han verkligen prestera på topp. För just nu tycker säkert alla Brynäsare att det är självklart att Bjurling ska bli första målis bara för att han höll nollan mot Djurgården i onsdags. Men det är inte säkert, tror Svedberg är mycket mycket bättre än vad han visade idag, och att backarna är mycket mycket bättre även dom. Ne skärpning nu BRYNÄS!

Idag har jag även köpt Hockeybibeln :D 148 sidor bara hockey. Fakta om alla lag i Elitserien, ska läsa in lite om alla lag så jag vet hur jag ska tippa tabellen som jag ska göra i morgon :D kommer bli rätt svårt faktiskt, men det ska nog gå bra :)

Avslutar inlägget med en bild och en liten mening från en låttext ;)



Hit the lights, start the show !!! 

Puss och kram <3 i morgon blir det tabelltippning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0