3 dagar kvar! och matcher jag bara inte får missa

Ja ni, jag är tokig som en gris, jag fattar inte hur man kan längta så mycket efter ett datum och hockey, det är helt galet. Jag är helt tokig idag, hur kommer jag då vara på torsdag? hehe ja det återstår att se. :) men idag har det varit ett rätt tråkig dag på Högskolan, eller inte tråkig så men lektionerna har inte varit så roliga. Men omgivningen och klasskompisarna är kanon! :)

Lars Jonsson (Brynässpelare) sa i dagens tidning att han längtar mer än alla andra till elitseriestarten för han var skadad nästan hela förra säsongen. Men jag tror inte på det, här i Stigslund, Stigsrundan 34 sitter en tjej som snart längtar ihjäl sig efter elitserien! och Brynäs IF:s matcher i Läkerol arena. Men på torsdag! på torsdag ni då händer det saker!!! :)

Nu blir det lite mer uppladdning inför starten! Här kommer lite matcher som en Brynäsare inte vill missa denna säsong och som är lite speciella! :) Missar man dessa matcher missar man ett minne för livet, iallfall vad jag tror! det ska ju såklart gå bra för Brynäs i matcherna också!

1. 16 september, Elitseriepremiär mot Modo i Läkerol arena. En premiär är alltid en premiär, mycket folk och hela Gävle har längtat ihjäl sig på att se hockey och Brynäs IF spela igen. Så dags att fylla tablettasken! på torsdag smäller det!!!


Nedsläpp i elitserien säsongen 10/11


2. 9 oktober, är man inte i Läkerol arena idag då missar man någonting som betyder så mycket för Brynäs IF. det är nämligen så att trotjänaren Ove Molin kommer att hyllas och hissas upp i Läkerol arenas tak! vilket kommer bli mäktigt och känslosamt. Ove Molin är kung! och kommer alltid ha ett minne i föreningen! nu är han ju även kvar i föreningen, och det visar vilket Brynäshjärta den gubben har! :) så befinn er i Läkerol arena 9 oktober och hylla hjälten och sjung eller skrik (vilket som) OVE OVE OVE MOLIN <3 


9 oktober ska han hyllas !! OVE MOLIN <3

3. 28 oktober, hemmamatch mot AIK, det kommer dra mycket folk till Läkerol arena. Och mycket folk betyder bra stämning och det vill alla hockeyfans uppleva. Sen har vi AIK fansen som beter sig som om de vore 3 åringar. Så bra stämning är att vänta den 28 oktober 


4. 27 november och 5 februari, hemmamatcher mot djurgården. Även de drar mycket folk till Läkerolen både Brynäsare och Djurgårdare. Det är även en lördagsmatch och då brukar det dra mycket folk, och som jag skrev tidigare så vill hockeyälskare se mycket folk och bra stämning. Djurgården har ju även värvat Daniel Widing , så Brynäsfansen kanske vill bua ut honom lite, jag vet inte men en Svikare är han ju. Så matcher mot Djurgården är alltid speciella och härliga! så kom då!


Alltid något extra när det är lördagsmatcher mot Djurgården


5. Sen såklart i Slutspelet vill man inte missa en enda match utan där är det alla matcher som gäller!!

Det var alla matcher som jag INTE tänker missa! :D Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen på högskolan :) hörs i morgon med mer uppladdning! puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0