10 dagar kvar!!

tjenixen!, Idag har varit den första riktiga heldagen på Högskolan. Vi hade bild hela dagen, och vi gjorde olika bildövningar och hade det skoj :) Dock fick jag ont i huvudet vid lunch, så det var inte så skönt. Men man överlevde dagen ändå. Jag får alltid ont i huvudet när det är någonting nytt för mig. Jag spänner väl mig mycket och är ovan med situationen :/ men men det är iallafall roligt på Högskolan, lite annat än gymnasiet :) I morgon blir det också bild hela dagen :) ska bli roligt att få rita och måla och pröva på lite olika bildövningar.

Ja ni! bara 10 dagar kvar nu! tills Brynäs hemmapremiär mot Modo den 16 september :) Idag föressten släpptes alla biljetter till alla Elitserielags grundspelsomgångar!. det behövde ju inte jag bry mig om, jag har ju supporterkortet :) Ja det märks att det snart är dags för hockey i Gävlestad :) Stadsbussarna har fått fina skyltar i bak, ni får se bild snart :), och reklam på radion att det snart är dags för seriepremiär :) det är GRYMT härligt att det snart är igång! :) Det finns inget bättre än ishockey i Läkerol arena <3 samtidigt är det lite nervöst och se vart Brynäsgänget står någonstans, om det räcker till en slutspelsplats eller om det blir final! :) hehe ingenting är omöjligt, Brynäs har ju som mål denna säsong att nå semifinal och final skulle vara bäst! :) det ni! men det är målvakterna som oroar mig, men annars ser det stabilt ut. om 10 dagar just nu  klockan 21.36 är jag nog på väg hem från Läkerol med en Brynäsvinst över Modo! vadå nog?? jag är på väg hem med en BRYNÄSVINST! över modo. punkt slut!

Ne nu blir det snart nattinatti om jag ska orka med morgondagen på Högskolan :)
kram kram


Yes, tröjan åker snart på Eero Somervouri! :D <3

Men den åker även snart på mig också! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0