Tippar Luleåseger, men gode gud låt det inte stämma!

Snart dags för omgång 16 i elitserien... full omgång i morgon lördag. Vilka vinner ? vilka lag tappar poäng? jag hoppas verkligen att Thomas Greiss håller tätt i morgon och att försvaret täpper till mot Luleå i Läkerol arena. Jag vill inte hoppas på 3 poäng i morgon, jag vågar inte göra det, alltid när jag tror och vill det så går det åt skogen... så nu säger jag att det kommer bli en riktig tuff match i morgon mot Luleå och jag vet inte hur det kommer att gå...

Som jag skrev i tidigare inlägg, Bränn dit 3 poängaren i morgon Brynäs! Hoppas Luleåspelarna glömde att fylla på bensin på skotrarna så de inte kommer någon vart i morgon.

Så här ser omgång 16 ut av elitserien:

Södertälje - Modo (Modo har fyra raka förluster där de inte har gjort ett enda mål, ska den trenden fortsätta eller ska de lyckas göra mål?) jag tror själv på att Modo kommer göra mål men SSK vinner matchen.
Mitt tips: 4 - 1

Färjestad - Skellefteå (Två lag som har en bra formkurva, men ett lag ska bryta den formkurvan idag, men vilka?) jag tror att det blir en hemmavinst
Mitt tips: 2 - 1

AIK - Linköping (svårt att säga faktiskt, men tror på en skräll här, AIK vinner) vill inte det men tror att det blir så.
Mitt tips: 4 - 2

Frölunda - HV71 (också en svårtippad match, två lag som inte har kommit upp i toppform, detta är två lag som borde vara i toppen) Frölunda ligger sist i tabellen och är just för tillfället inte så bra. Tror på en bortaseger
Mitt tips: 1 - 3

Timrå - Djurgården (Timrå har gjort det bra hittills medans Djurgården har det gått sådär för) här tror jag på en hemmavinst.
Mitt tips: 5 - 3

Brynäs - Luleå (två lag möts som har helt olika formkurvor, Brynäs har en nedgående trend, medans Luleå går som tåget så här i början av serien) svårt att tippa denna match, vill såklart väldigt gärna att Brynäs ska vinna den här matchen men vågar tyvärr inte tippa på en hemmavinst, det blir Luleå som tar 3 poäng tyvärr :/
Mitt tips: 2 - 5


Det var alla lördagens matcher! låt mitt tips i Brynäsmatchen inte stämma!
BRÄNN DIT DOM NU BRYNÄS IF <3 


ja järnkrok visa nu vad ni kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0