Underbara vänner <3

Jag längtar till fredag! då kommer Josefine och Matilda hit och umgås. Vi ska laga middag tillsammans och äta gott och bara mysa tillsammans. Vilket händer alldeles för sällan nu för tiden tyvärr :/

Matilda jobbar, jag går på Högskolan och Jossan söker jobb för fullt. Man skulle ibland önska att det fanns mera tid åt att vara med sina vänner, för de är de bästa jag vet <3 Utan vänner skulle man inte vara någonting. De är dom som gör mig glad. Jag hoppas jag ger glädje tillbaka... för de är alla värda <3

Ni vet vilka ni är.... :)


Här är två av mina allra bästa vänner <3 älskar er <3


Kommentarer
Postat av: Eva Andersson

själv klart så ger du glädje tillbaka du med. Ja undra hur livet skulle se ut om man inte hade några vänner. Tror man skulle känna sig väldigt ensam då faktiskt.

2010-10-22 @ 17:23:41
URL: http://bifeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0