Veckans Kanon och Kalkon....

En preimär kommer att ske här på bloggen, fast dock på söndag. För varje söndag kommer jag att skriva ner en sak som har varit bra den veckan som har passerat, alltså kallar vi det för "Kanon" ! sen kommer jag också skriva ner en "Kalkon" och de vill säga någonting som har varit mindre bra i veckan som har gått.

Detta gör jag bara för att hålla koll lite på vad jag har gjort och vad som har varit bra och dåligt den veckan. Det behöver inte alltid handla om ishockey och Brynäs, utan det kan vara andra händelser som jag har varit med om. Så håll ögonen öppna på söndag! för då börjar premiären av "Kanon och kalkon".   

Kram Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0