Spelar Brynäs som i lördags, vinner vi !

Matchdag ! fem matcher är att vänta denna tisdagskväll. Ska Luleå lyckas dra ifrån ännu mera i toppen? ska Skellefteå fortsätta vinna på sin hemmaplan som de har gjort nu i några raka hemmamatcher. Och ska Modo göra mål nu ? de gjorde 4 mål förra matchen, ska målen ramla in nu? 
Fem matcher som kommer bli väldigt intressant att följa.

Dagens omgång ser ut så här:

Luleå - Linköping (den här matchen kommer Luleå att ta, alltså kommer de rycka ifrån ännu mer i toppen)
Mitt tips: 5 - 2

Skellefteå - Timrå (Den här matchen blir även den en hemmaseger, Skellefteå har varit bra de senaste matcherna och kommer vara för bra för Timrå ikväll)
Mitt tips: 4 - 1

Modo - Brynäs
(vill såklart att det ska bli en bortaseger här, men det kommer bli tufft, men ett lika resultat kan vara möjligt)
Mitt tips: 3 - 3 och 3 - 4 i förlängning

Djurgården - Södertälje (08 derby, och här tror jag på en bortavinst)
Mitt tips: 2 - 4

HV71 - Färjestad HV vinst blir det, sorry Eva och Cattis (som hatar HV) men HV är det bättre laget idag på isen
Mitt tips: 3 - 2

Det var dagens matcher det. Själv kommer jag att följa Modo - Brynäs :) det är den matchen som är intressant idag! :)

Lycka till BRYNÄS! och se till att göra en JÄKLIGT bra match mot Ö - viks laget, då tar vi poäng i Fjällrävens center det kan jag lova!


Blir det smågruff och tufft i dagens match tro? HEJA BIF !  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0