Sveriges klart finaste plats finns i Gävle!

En onsdag förmiddag som den här härliga vinterdagen tillbringade jag först hemma med julmusik och mys, sedan vid 10.30 gick Catarina och jag till Läkerol arena  Vi kollade in Brynäs IF:s isträning. Jag fick låna pappas systemkamera, så ni ska få se lite bättre bilder än förut. Jag ska själv få en egen systemkamera i julklapp. Men idag fick jag låna pappas för att testa hur bilderna blir.
Bra fart på grabbarna på träningen. Ett litet häftigt ljud som hördes var när hela laget åkte runt på isen och sedan när Czarnecki blåste i pipan så bromsade alla och vände och åkte åt andra hållet. Ljudet som uppstod då var häftigt :)

Här kommer bilder från träningen:


Sveriges finaste plats <3


Cattis spanar in sin favoritspelare.... :)


Granström och Andersén :)


Hela härliga Brynäsgänget! <3


Här har det nyss blivit Brynäsmål! :)


Jag i Fan Corner :)


Catarina i Fan corner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0