Tillsammans ca 37 år som Brynäsare...

Brynäsare enda in i själen eller? föredrar du att stå eller sitta på matcherna? det kan man undra. Jag har nappat några Brynässupportrar och frågat de lite frågor om just Brynäs. 

Här kommer de! 

Eva Andersson  



1. Hur länge har du varit Brynäsare?

Svar: började hålla på Brynäs runt 1993 ungefär.

2. Vem i laget har du som favorit?
Svar: Tidigare var de Ove Molin, Nu säger jag väl, Dackell och somervuori

3. När såg du din första Brynäsmatch?
Svar: oj, de var nog någon gång runt 93, 94, 95 de har jag för mig, eller möjligtvis runt 94, 95

4. Vad har du på dig på matcherna?
Svar: Matchtröja, halsduk, keps eller mössa

5. Står eller sitter du på matcherna?
Svar: STÅ

6. Kommer du alltid att vara en Brynäsare?
Svar: SJÄLVKLART!

4 snabba frågor.....

Niklas Czarnecki eller Tommy Jonsson
Sundqvist eller Ekholm
Ståplats
eller sittplats
Läkerol arena eller mitt egna hem

Tack Brynäsaren Eva för dina besvarade frågor!

Nästa Brynäsare kommer här.....

Catarina Hallebro



1. Hur länge har du varit Brynäsare?
Svar: Alltid!! 

2. Vem i laget har du som favorit?
Svar: Jonathan Carlsson och Magnus Kahnberg, JC för att han är så jäkla schysst och Kahnberg för hans störtsköna stil på isen

3. När såg du din första Brynäsmatch?
Svar:  1996 (tror jag)

4. Vad har du på dig på matcherna?
Svar: Allt som går i Brynäs färger, med en Matchtröja som pricken över i

5. Står eller sitter du på matcherna?
Svar: Står i klacken, kan inte vara tyst och kan inte sitta still

6. Kommer du alltid att vara en Brynäsare?
Svar: ALLTID <3

4 snabba frågor...

Niklas Czarnecki eller Tommy Jonsson
Sundqvist
eller Ekholm
(han tackade trots allt nej till KHL för att stanna i Brynäs, det är lojalitet och hjärta!!)
Ståplats eller sittplats (behöver jag säga mer ;)
Läkerol arena eller mitt egna hem

Tack Brynäsare Catarina för dina besvarade frågor!

Sista Brynäsaren för kvällen är ingen annan än....

Alexandra Egerfält



1. Hur länge har du varit Brynäsare?
Svar: Brynäsaren blev till ungefär år 2007. Svårt att säga men tror det var det året det slog ut att hockey var verkligen någonting intressant.

2. Vem i laget har du som favorit?
Svar: Alexander Sundström och Jonathan Granström  

3. När såg du din första Brynäsmatch?
Svar:  Måste också ha varit 2007 någon gång. I början av det året.

4. Vad har du på dig på matcherna?
Svar: Allt som en Brynäsare har på sig, Matchtröja, halsduk och ibland en mössa eller keps.

5. Står eller sitter du på matcherna?
Svar: Seriebiljett på ståplats. Sitter gör man hemma framför TV:n på hockey står jag. Skulle aldrig klara av att sitta en hockeymatch, skulle bara vilja till klacken och ståplats direkt!

6. Kommer du alltid att vara en Brynäsare?
Svar: Ne jag kommer byta lag till Leksand snart…. Glöm det jag skrev! SJÄLVKLART kommer jag vara Brynäsare i hela mitt liv!
Brynäs tills jag döör…. Ja brynäs tills jag dör…..

4 snabba frågor......

Niklas Czarnecki eller Tommy Jonsson
Sundqvist eller Ekholm (Ekholm gör sin första säsong i elitserien och som han gör det)
Ståplats eller sittplats
Läkerol arena eller mitt egna hem

och mig sjäv tackar jag inte ;)


"Brynäsare är vi allihopa, allihopa, allihopa, Brynäsare är vi allihopa, du med och jag med! <3"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0