Önskelistan som ska skickas till tomten

Tänk att jag har redan klart vad jag önskar mig i julklapp :) fast inte vad jag ska köpa till alla det är dessto svårare.. men så brukar det vara.

I juklapp önskar jag mig det här:

1. Ove Molins bok "Hockey blev mitt liv"

2. En speldosa till PS3

3. En digital fotoram

4. En systemkamera

Dom 4 sakerna är det jag önskar mig i julklapp. Bara att skicka iväg listan till tomten då och hoppas på det bästa! :) 
Dom är inte rangordnade efter det jag vill ha först, utan jag vill ha alla saker lika mycket :)
                                          
       
              Två av prylarna som jag så gärna vill ha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0