Mitt älskade rum

God kväll !

ÄNTLIGEN är mitt rum klart! pappa har lagt nytt golv, målat om taket, tapetserat och målat trappen svart. Allt är typ nytt. Sen har jag köpt nytt överkast, matta, TV - bord och en söt liten lampa. Det är allt nytt.
Tycker att hela rummet blev fräschare och renare och helt enkelt mysigare och snyggare!

Inga brynäsbilder eller någonting nu. Bara en Brynäskalender, men annars får jag avstå från det. Ärligt talat är rummet snyggare utan massa Brynässaker på väggarna och överallt. Det blir renare och mysigare på något sätt. Brynäs finns i hjärtat istället <3

Här kommer lite bilder på mitt rum:


                                Mycket brunt :)


                        Två tavlor ovanför sängen :)


   Ja, som sagt Brynässakerna borta, men kalendern fick en plats


                   den lilla lampan lyser väldigt starkt


                         Mattan är härlig att gå på


         En bild på den lilla lampan som lyser väldigt starkt


       Bäddsoffan har jag haft förut men den fick vara kvar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0