En för tidig julklapp!

Ne jag vet att det inte är julafton idag, men för mig var det julafton! det är så att jag ska åka iväg till London med en kompis och familjen den 9 december och då vill jag ha en riktig bra kamera och jag har velat ha en systemkamera länge för jag älskar ju att fotografera. Så för att lära mig funktionerna och alla grejor som finns på nutidens kameror så fick jag den i dag på första advent. Jag har till och med hunnit att testa den. Ni ska få se lite bilder här nedanför alldeles strax. Tänk vilka otroligt fina bilder jag kommer att kunna ta i London ! nu vill jag till London! NU! ;)

Testbilder med min Sony systemkamera:


Otrolig vilken skärpa på bilden :)


Kakor :)


Brynästigern fick vara med på ett litet hörn också :)


Även jag själv fastnade på bild :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0