2 Brynäsare uttagna till landslaget

Tänkte att jag skulle komma med en rätt så trevlig nyhet till er där hemma i TV - sofforna. Det handlar som vanligt om ishockey och Brynäs IF :)

Det är nämligen så att idag presenterade Per Mårts landslagstruppen till Karjala cup, som börjar nästa vecka. I den truppen hittar vi två styckna Brynäsare. 

Den ena heter Mattias Ekholm, han var för mig rätt givande i landslaget, som han har gjort mål som aldrig förut. Roligt för Ekholm och för Brynäs IF såklart! GRATTIS! 


Mattias Ekholm på bild

Den andra Brynäsaren var lite mer en överraskning men ändå inte, jag hade på känn att att skulle få vara med. Han jag pratar om heter förstås Jacob Silfverberg !  GRATTIS!


Jacob Silfverberg

Båda dessa herrar har spelat tillsammans i JVM :) det får man inte glömma, men nu är det stora landslaget som gäller, det är bara att säga lycka till Silfverberg och Ekholm! :)


nr 14 Ekholm och nr 13 Silfverberg ! här i JVM


Ekholm och Silfverberg efter att Sifverberg har hittat målet i JVM :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0