Tonight gonna be a good night

Hej svejs!

Ikväll ska jag iväg på fest hos Matilda, som fyller 20 år i morgon men hon ska firas idag, för i morgon åker hon på danstävling. Ser fram emot kvällen, det kommer säkert bli supertrevligt. Gäller att ta fram den skojsiga Alexandra bara :) det ska jag nog lyckats med! :)

Ett litet orosmoment i det hela också, det är nämligen så att Brynäs spelar kvartsfinal 5 i globen ikväll. Det kan bli Brynäs sista match för säsongen för man är piskad att vinna om man vill fortsätta att kämpa om en semifinalplats. Det kommer bli grymt svårt, men det går att lyckas om alla och då menar jag ALLA gör sitt bästa och lite till. Jag vill så gärna se Brynäs en sista gång i Läkerol arena på söndag. Det återstår och se om jag får göra det. Jag följer faktiskt matchen genom mobilen, jag kommer få sms varje gång det blir mål i den dära enorma golfbollen i Stockholm. Jag hoppas att jag får många sms men rätt lag som gör målen! Jag har en bra känsla i kroppen. Sen lyssnar jag på låten " I got a feeling - The black Eyed Peas"  den säger mig något att den här kvällen kommer att sluta bra. Den som lever får se men jag har en känsla, och den känslan är BRA! :)

Vill ni också få lika bra känsla som mig i kroppen inför kvällen så lyssna gärna på denna låt:

http://www.youtube.com/watch?v=UcrLKekqZlk

Hörs senare! puss och kram <3


"Flinet" Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0