Sportlovsdag

Tjena alla go´a och glada läsare!

Idag är det en riktig sportdag! :) klockan 10.00 i morse kom Catarina förbi med sin bil. Jag och hon åkte iväg till Hemlingsby för att åka längdskidor i 5 kilometer spåret. Det var mycket mycket trevligt och mysigt! vädret var verkligen toppen också!. Sen är man inte proffs på att åka skidor, men stod på benen det gjorde båda jag och Catarina, det var nära några gånger att man tappade balansen, men nära skjuter ingen hare ;)

Just nu sitter jag bara och väntar till klockan ska bli 17.00, då ska jag gå till Catarina och sen ska vi gå tillsammans till vårat andra hem LÄKEROL ARENA <3. Där ska Brynäs KROSSA och då menar jag KROSSA Rögle! poäng idag och Brynäs går mot Slutspel! Poäng idag och jag och Catarina ska kasta oss i snön! :) GO GO BRYNÄS!

Puss och kram på er alla <3



Catarina i skidspåret

Alexandra sitter och njuter i solen

Skidtjejerna ;)



Snömonster


Jag tappade ner Catarinas solglasögon i snön :D haha tur för mig att hon hade papper med sig

Kommentarer
Postat av: Catarina

Vilka bra bilder...fy fasen vad roligt det var!!

Och ikväll blir det ett riktigt snöbad efter Röglekrossen...:D

2010-03-04 @ 15:47:46
URL: http://catarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0