Ove, Ove Ove Molin <3

Ove Molin började i Brynäs, säsongen 91/92. sen dess har han varit en legend av hög klass. En riktig trogen Brynäsare. Efter 18 säsonger, 858 matcher i Brynäs, 190 mål, 294 st assist, 484 poäng, 562 utvisningsminutrar, 3 kvalserier och 2 SM - guld lägger nu Ove Molin skridskorna på hyllan. Idag tog hans karriär som hockeyspelare slut, efter att ha blivit utslagna av Djurgården i kvartsfinalen. 

Jag kan inte mera än att tacka Ove Molin för många underbara år! och lycka till i framtiden! Jag kommer sakna honom otroligt mycket! men en sak som kommer att leva kvar är just ramsan OVE OVE OVE MOLIN! <3 

 

Vill Säga dig

Nu är tiden inne

det är dags för dig att gå

men innan du oss lämnar

vill jag säga detta till dig

minns allt du har gjort, allt som sagts

göm det i ditt hjärta

ta fram det när sorgen är som störst

men glöm inte gömma det igen

så livet kan gå vidare

kommer sakna dig

se dig inte om, se framåt

laget finns i ditt inre

som tröst, som stöd

detta vill jag säga dig

Kommer alltid att sakna dig

OVE MOLIN <3  

All kärlek till Ove Molin <3 TITTA och NJUT!  

















 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0