Om matchen Brynäs - Rögle

God kväll alla läsare!

Igår när jag kom hem från matchen hade jag världens huvudvärk, så jag orkade inte skriva på bloggen då, så skriver lite om matchen nu istället :) Hade nog huvudvärk bara för nervositetet inför matchen och på matchen, för det var absolut ingen bra match av Brynäs! de kan mycket mer och lite till! det var faktiskt tur att vi har en som Magnus Kahnberg! han gjorde det viktiga 2 - 1 målet och sen 3 - 2 målet :) två superviktiga mål gick han fram och gjorde! vilken lirare han är alltså!! Brynäs vann tillslut matchen med 5 - 2 :) Brynäs var det bättre laget på isen. Men om Rögle hade varit snäppet bättre så hade de kunnat tagit poäng av Brynäs, men som tur var så var inte Rögle på det hugget igår :) Brynäs är nu närmare slutspel! men det är absolut inte klart än!

Som jag skrev i föregående inlägg, så om det blir Brynäsvinst så skulle Catarina och jag kasta oss i en snödriva, och det kan jag lova att vi gjorde också! jag har bildbevis på det, som ni kommer att få se snart :) haha fy fan vad kallt det var! men jag håller alltid det jag lovar, så det var bara att knipa ihop och göra det ;) folk måste ha trott att vi var knäppa! men vi är knäppa! :) haha

Brynäs matcher som är kvar att spela innan SM - slutspelet :)

Lördag 6/3 Timrå - Brynäs

Måndag 8/3 Brynäs - HV71

Torsdag 11/3 Linköping - Brynäs

Lördag 13/3 Brynäs - Skellefteå

Kanske ska berätta lite om idag :) har inte gjort så mycket idag. Varit ner på stan med Ida och Jossan en stund :) Sen åkte Ida med mig hem och vi tittade på en av Sveriges bästa filmer enligt mig. Graice heter den! Handlar om en tjej som har en brorsa som spelar fotboll. Brorsan dör i en trafikolycka. Då vill Graice börja spela i pojklaget. Hon vill spela för sin Brorsa helt enkelt. Men reglerna säger annat. Skitbra film!
Ja sen har jag bara haft en mysig kväll med familjen!

Nu ska jag sova strax :) godnatt och sov gott!
Catarina i snöhögen :)


Jag är störst, bäst och vackrast! :)


Det där ser inte så jätteskönt ut va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0