kanske klart men ändå inte

God Kväll!

Just nu sitter jag och tittar på Melodifestivalen (andra chansen). Ganska tråkigt faktiskt, väntar till klockan ska bli 21.30, för då ska jag se World trade center.

Nu lite om Brynäsmatchen som spelades i eftermiddag. Timrå tog ledningen efter 48 sekunder eller nått sånt, se tvitterade brynäs genom Eero Somervuori! Sen i tredje perioden tog Brynäs ledningen genom Magnus Kahnberg! då stängde jag av webbradion, för då klarade inte mina nerver av mera. och precis det gjorde dom inte heller när jag ser att Timrå har kvitterar i slutminutern till 2 - 2 . Den känslan hade jag länge, Brynäs har ofta den olyckliga studsarna emot sig när det andra laget pressar på ordentligt :( tyvärr! Det vart tillslut en varsin pinne till båda lagen. Brynäs skulle haft 3 poäng! men men den här poängen kan visa sig vara viktig, men om Brynäs hade tagit tre så hade man varit klart för slutspel, nu ser det ljust ut, men det är ändå inte klart än :/  Men det ska till mycket om Brynäs ska tappa sin fina plats 6 i tabellen, okej det kan bli en 7:e plats eller en 8:e plats men längre ner ska vi inte!!!

Det SKA bli klart på Måndag hemma mot HV71!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0