Fredagsmys och bowling

God kväll alla läsare!

Ännu en helg!, dagarna bara springer iväg nu! jag tycker det nyss var fredag. I dag i skolan har det inte hänt någonting egentligen :) bara rullat på. Slutade vid tvåtiden typ :) då cyklade jag i väg tili MAX för att lämna mitt CV. Och det gick så bra så, sen cyklade jag vidare hem, på vägen såg man en mycket välkänd person vid namn Alexander Sundström ;) (spelare i brynäs) ;) vad annars tänker ni :) men iallafall, när jag kom hem tog jag bara det lungt och spelade lite TV - spel och åt tacos med familjen.

Sen vid 20.30 kom Matilda, Niklas och Jossan förbi med Niklas bil, för då hämtade de upp mig för att åka ner på stan och bowla;) mycket mycket trevligt! Niklas hade även med sig två kompisar. Själva spelet gick inge vidare för mig, har inge tur i spel ;) Men huvudsaken var att det var roligt och det var det verkligen! :) 

I morgon har jag en väl planerad dag. Om det är fint väder så ska mamma, jag och Julia gå ner på stan och gå till frissan och klippa oss :) Sen efter det ska vi gå och äta på Östens Pärla :) Sen ska vi hem och då kommer det bli en lång väntan tills det är dags att dra upp till Läkerol arena, sista grundspelsomgången, men sen blir det förstårs SLUTSPEL också ;) börjar den 18 mars hemma :) dit längtar man! 

Ne nu blir det sovdags, om jag ska orka med morgondagen :) 

Puss och kram och Godnatt! 

 
Det kallas för mördarblick

åsså var det den där fina stilen igen då ;)

Alexandra och Josefine ;)

Matildas bowlingstil diggar jag med :)

Det var faktiskt discobowling idag, med härlig och skön musik ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0