Födelsedagsfirande

God kväll!

Idag har släkten kommit och firat Julia som fyller 15 år i morgon! mycket trevligt, med god mat och trevligt sällskap. I morgon ska jag ge min present :) vad det är berättar jag i morgon.

Föressten i morgon börjar skolan igen som vanligt! rätt skönt att den drar igång igen, så vi kommer närmare studenten! :) träffa kompisarna igen också! :) 

Idag var jag ute och övningskörde med mamma. Det gick utmärkt! var ute på E4:an och körde lite i stan och lite överallt. jag känner att det inte är så mycket kvar av körningen nu, utan nu är det teorin som jag måste köra stenhårt med istället :) Sen har jag körkortet i handen! 

I morgon kväll drar man upp till Läkerolen igen för att se Brynäs vinna över HV71, En vinst i morgon och slutspelsplatsen är säkrad! är ändå lite osäker om Brynäs kan vinna i morgon :( skulle vara ruggigt härligt men jag vet inte ja. det kommer att krävas mycket. Men jag hoppas på det bästa. 

Nu ska jag lägga mig och läsa lite och sen blir det lite musik i öronen och sen natti natti :) 

Puss och kram <3

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0