19 år

Tjena!

Idag fyller faktiskt jag 19 år. Jag tycker inte att det är så speciellt att fylla just 19 år, men en födelsedag är en födelsedag. Jag är mycket nöjd med dagen, i present fick jag pengar, presentkort på Gina Tricot, OS vancover på PS3, bodylotion, örhängen och en svart kofta :) Mycket mycket nöjd!.

Släkten kom på kvällen och firade mig. Mycket trevligt och mycket god mat. Men fikat var nog det bästa. Iallafall tårta! som min kompis Josefine har gjort! hur god som helst och väldigt väldigt snygg. Ni kommer få se den snart.

Just nu sitter jag och tittar på Sandviken - Bollnäs i en avgörande seriematch. Det vinnande laget går direkt till Final. Just nu leder Bollnäs med 1 - 0. HEJA SANDVIKEN! alltså vi pratar om bandy här.

Jag längtar så himla mycket till torsdag då kvartsfinalerna i ishockey drar igång! Brynäs - Djurgården 19.00 i Läkerol arena! har ni inte biljett så köp! för det kommer bli en otrolig stämning i arenan! och Brynäs ska vinna matchen! 

ne nu måste jag fortsätta att titta på bandyn. Hörna för Sandviken, kan man göra ett mål här då? ne inget mål! en Bollnäs spelare fick bollen i ansiktet :( ajajaj 

Puss och kram <3 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0