OS - Guld och Hockeyrysare

Vilken dag! först har jag gått över 1 mil och fem km, fram och tillbaka till skolan :) Sen nu ikväll har det blivit ett nytt OS - guld för Sverige i herrarnas stafett! härligt!

Sen har jag faktiskt sätt två styckna hockeyrysare, eller jag håller på att se än :) men i morse klockan 06.00 såg jag Norge - Slovakien, faktiskt en Brynässpelare i Norge! Mads Hansen. han har skött sig väldigt bra men i morse åkte Norge ut ur tuneringen! Slovakien vann med 4 - 3 men Norge var bra med :) Det vart en otäck skada på en spelare, han får en tackling på huvudet och hjälmen åker av så att kroppen åker ner i isen men det värsta var att huvudet kom ner till isen sist, och huvudet får en jättesmäll! väldigt väldigt otäckt! men det gick bra för honom, men det bara rann blod ur huvudet :/

Den andra hockeyrysaren håller jag på att titta på nu, det är kvartsfinal mellan USA - Schweiz det står 0 - 0 inför den tredje perioden, det känns som om USA kommer att vinna men man vet aldrig, under kan ske! får hoppas på ett sånt idag! USA fick in pucken precis i slutet av andra perioden, men det vart ett bortdömt mål för klockan hade tydligen redan gått ner till 00.00 så perioden var precis slut! Snacka om tur för Schweiz!

Ne nu har tredje perioden börjar, ska kolla! Godnatt! DÄR KOM FÖRSTA MÅLET! USA är det som tar ledningen med 1 - 0 , jaha man hinner knappt skriva klart inlägget :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0