Mitt liv

Jag kommer att i min blogg berätta vad som händer i min vardag, det kan vara allt från skolan till härliga hockeymatcher i Läkerol arena. Jag hoppas det kommer bli intressant att läsa!

Som person är jag mycket omtänksam, jag har en riktig sjuk humor som smittar av sig på mina vänner. Jag tänker alltid positivt och jag lever helt enkelt livet!

Just nu går jag sista året på Barn och fritidsprogrammet på polhemsskolan här i Gävle. Efter studenten ska jag först åka iväg till Cypern med några av mina allra närmaste vänner. Till hösten blir det troligtvis att jag pluggar vidare på Gävle Högskola till Förskollärare. Det är min allra största dröm, att bli förskollärare.

På fritiden är jag med kompisar och just nu är det mycket pluggade. Men mitt allra största intresse är Brynäs IF ! Jag befinner mig i Läkerol arena varje hemmamatch, och klubben kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. Dessuton går det riktigt bra för laget nu! en slutspelsplats är målet! och dit ska vi! så idag kan man vara en stolt Brynäsare!

Det var lite kort om mig, jag hoppas jag låter intressant, och att ni vill läsa min blogg!

Ha det bra så länge! kram kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Så kul att du bloggar med :) Jätteskoj att läsa !!!

Brynäs är bäst för alltid :) Ha de bra !!!

2010-03-03 @ 18:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0