Hockey Hockey Hockey

God kväll!

Skriver lite om gårdagen först :) igår var det dags för Elitserien att dra igång igen efter OS - uppehållet. Brynäs spelade hemma mot Frölunda. Tyvärr vart det förlust med 1 - 3. De spelade ändå rätt så bra, men Honken stod ivägen. Det märkligaste jag har sett var faktiskt i dagens hockeymatch. Frölunda hade nämligen glömt sina matchtröjor nere i Göteborg. de fick spela matchen i Brynäströjor! fast de Brynäs använder när de tränar, men ändå, Undra på att Honken tog allt, han var ju med och tog SM - guld åt Brynäs 1999. Han är ju Brynäsare innerst inne. Det ända Brynäsmålet gjordes av Jonas Nordqvist.

Annars om vi kommer till dagen, så har jag varit på stan med mamma och köpt ett par skor,Pumaskor :D jag som älskar PUMA. Sen köpte jag strumpor också :)

Just nu tittar jag på OS - finalen i ishockey mellan USA - Kanada, det står efter två perioder 1 - 2 till Kanada. Jag säger GO USA! :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0