En sån dag

Dagen började väldigt trevligt. Nämligen att Sverige vann över Finland med 3 - 0. Härligt! klara för kvartsfinal!. Sen vart det ännu bättre när jag kom till skolan. Fick reda på att vi är lediga i morgon, för att lärarna är på klasskonferanser. Sen på onsdag har jag bara en lektion som det är prov på. Svenskaprov. Sen torsdag har jag bara en lektion, då har jag redovisning, sen blir det att dra upp till Läkerol arena för att titta på Brynäs träning och äta lite gott på restaurangen med Eva och Catarina. ska bli mycket trevligt! sen ska jag även plugga på Ansan´s med Jossan på eftermiddagen. På fredag har jag två lektioner, sen tar jag sportlov!  härlig vecka!

Det var på eftermiddagen som det blev lite sämre men ändå jäkligt roligt. Therese, Jessica, jag och Matilda gick till Borgis för att ha individuella valen (fotografisk bild). Det är inte roligt när det finns två stora snöhögar bredvid än, sen är man dum att man går framför alla tjejerna också, men men. detta hände:

Knuff 1 - Jessica knuffar ner mig i en av snövallarna, jag skrattar och tycker det va roligt, men dock jäkligt kallt!
Knuff 2 - Matilda knuffar ner mig i en annan snövall, jag skrattar och har lika roligt den här gången, men nu börjar det bli kallt om ben och händer.
Knuff 3 - Therese knuffar ner mig i en annan snövall, nu börjar det bli jäkligt kallt, men skrattar gör jag fortfarande.
Knuff 4 - Jessica knuffar ner mig i en annan snövall, nu räcker det! men skrattar gör jag fortfarande, men det gör inte kroppen, den grinar illa.
Hämd - Absolut ingenting, så snäll är jag ! dum som man är 

Väl framme på Borgis trodde jag att jag skulle dö för det sticker i benen och händerna höll på att frysa ihjäl :) men men jag överlevde. Vi pluggade på på lektionen! det gick VÄLDIGT bra ! sjuk humor man har alltså ! men men heter man Alexandra Egerfält så är man rätt sjuk. Slutade runt 16.00 och då var det bara att åka hem. Just nu sitter jag och tittar på damhockey, matchen mellan USA - Sverige, domaren är skitdålig, USA leder med 2 - 0 och ett mål fick de av domaren.  Ne nu ska jag snart sova, börjar bli lite pömsig. 

Puss och kram   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0