Dags för Sportlov!

Tjena alla goá och glada!

Idag gick jag som vanligt i skolan, har inte gjort så mycket men vi var på studiebesök på Engelbreksgården, det var mycket trevligt ställe :) det är ett korttidsboende för barn och ungdomar som har en funktionsnedsättning.

Efter skolan var jag på stan med mamma och lillasyster ;) vi var och tittade på bokrean :) hittade faktiskt en bok som finns på bild här ovan :) den verkar jättebra, får se om man orkar läsa något lite senare ikväll.

Nu ska jag titta på semifinal 1 i OS, när det gäller ishockey :) USA - Finaland! HEJA Finland! magkänslan säger USA men en liten del av hjärtat säger Finland :) vi får se vad det blir!

Om man ska börja snacka lite om morgondagen, så måste det nämnas att BRYNÄS IF spelar första matchen efter OS - uppehållet, de spelar hemma mot Frölunda! snacka om att jag kommer vara taggad! den matchen ska Brynäs vinna! men först ska jag ut och övningsköra på E4: an med Anette på Ansan´s :) vi får hoppas på att vädret inte är allt för dåligt, då blir det inte kul att köra. Men det kommer nog bli bra :)

Föressten nu har man sportlov också! i en vecka, för mig blir det mycket mycket plugg! det blir körkortsteori för hela slanten! :)

Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0