Allmänt trevlig dag

Hejsan svejsan!

Idag börjae jag skolan 8.30 då skulle jag redovisa mitt arbete i skapande verksamhet. Det gick väldigt bra :) Efter den lektionen slutade jag för dagen. Men jag åkte vidare till Läkerol arena för att se Brynäs träna! Var där med Catarina, Vi tittade först på träning och sen åt vi i restaurangen :) mycket trevligt! Spelarna måste ha trott att vi var knäppa, vi satt och skrattade typ hela tiden ;)

Efter den trevliga lunchen så var det bara att dra vidare till stan, upp till Ansan´s för att träna körkortsteori med Jossan ;) det gick USELT!  måste sätta igång och plugga nu! sportlovet blir det fart kan jag säga! :)

En tråkig nyhet är att Tre kronor blev utslagna ur OS av SLOVAKIEN (!) hallo! snacka om fiasko. Nu tror jag att det blir Kanada och USA i en final! HEJA USA! såger jag då.

Vi hörs ! kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0