Middag på Helt Enkelt med farmor och farfar

god kväll ! idag var ju Julia och jag på stan och handlade de sista julklapparna, och sen träffade vi farmor och farfar för att gå och käka på Helt Enkelt :) mycket gott och trevligt ! tänker inte säga så mycket mera, utan ni får kika på bilderna istället :) en bild kan säga mer än 1000 ord, man vet aldrig :)


Först två bilder på mig och min nya tröja som jag har på mig :) ser dock lite trött ut på den sista bilden men men det bjuder jag på så här innan jul. :)


Farmor och farfar <3


Huvudrätt: Robbans heta fräsare Efterrätt: Marängsviss :)


underbar bild ! <3 Rådhustorget i Gävle :)


Sista bilden för idag och här är resultatet på vad som döljde sig i den där kartongen som jag visade igår :) nu uppsatt i taket i mitt rum... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0