Det blir en vit jul, jag lovar!

Kan det aldrig sluta snöa eller?? det har seriöst snöat hela dagen idag och gårdagen också.. vill dom att vi ska drunkna i snö? :) Ne men nu får det faktiskt räcka. Det blir en vit jul, jag lovar! det behövs inte mera. Fast visst är det lite mysigt också... det tycker jag, men det behöver inte komma flera meter.

Nog pratat om snöovädret som härjar i landet. Snart är det julafton också, idag köpte jag kläder som jag ska ha på julafton, det blev en stickad tröja och sen ett par leggings som är lite blanka, alltså lite finare än ett par vanliga bara. Det blir det på julafton, sen köpte jag en tröja på H.M också som jag är supernöjd med. Bilder på kläderna lägger jag ut i morgon, har inte hunnit tagit kort på dom ännu.

Nu på kvällen kom Jossan och Matilda på besök en stund för att vi skulle ha julklappsbyte med varandra. Mycket mysigt och trevligt blev det. I julklapp fick jag... ne ni får se bilder på sakerna snart...
Annars har dagen inte vart så händelserik. I morgon vid 17.00 tiden ska jag och syrran ner och möta farmor på stan och gå ut och käka på någon restaurang, det blir kanske Helt Enkelt om Julia och jag får bestämma... :) sen får vi se vad farmor säger. :) men nu strax är det läggdags för Alexandra, i morgon kommer jag vara en nattuggla, småkronorna har ju träningsmatch mot Kanada 01.30 i morgon natt, det får inte missas, allt som har med småkronorna att göra får bara inte missas! tur att man inte har planerat att göra någonting på onsdag förmiddag då... :) matchen sänds på SVT, sändningen börjar 01.15 för er som är intresserade, det roliga är att det är 4 Brynäsare med i laget också, bara det gör att det blir roligare att titta. :)

Nu kommer lite bilder från julklappsbytet:


Matilda ser överlycklig ut över att få öppna paket :) 




öven dessa örhängen är av Matilda, tack så mycket ! <3 


Sen bjöd jag på glass med skumtomtar i :)


en julklapp av Jossan :) vad det är får ni se i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0