En förvirrad höna på Högskolan

Idag var det dags att börja plugga igen efter "sommarlovet" :) men nu på en liten större nivå:) på Högskolan :D alla lärarstudenter samlades i en stor aula och vi fick mycket mycket information, så när man gick därifrån så snurrade det lite i huvudet på en :) men sak vart jag jätteglad av, VI delades nämligen in i olika grupper för det är liksom 300 lärarstudenter och de har delat upp grupper så man blir ungefär 30 st i varje grupp. Jag var lite nervös för vilken grupp jag skulle hamna i, för man vill gärna komma i en grupp där man känner någon :) jag kände iallfall 6 st typ :D jag kom med den bästa! Tessan kom jag med och vi tillhör grupp A :) riktigt skönt att man fick vara med Tessan, men sen ska det såklart bli kul att lära känna nya människor :) men just att ha den tryggheten från början att känna någon, det är riktigt skönt :)  

Idag gick vi bara till 11.30 sen var det slut för dagen :) Men i morgon drar det igång lite mera på allvar :) då börjar jag 9.00 och slutar runt 16.00 :D 



Men innan vi slutade för dagen idag, så gick vi runt och tittade lite på Högskolan, och jag säger bara det, vilken yr höna man var :) det var husnummer till höger och vänster och det var salar här och där och det var människor både här och där :D Helt virrig var man :) Men Tessan och jag ska nog hitta till rätt hus och sal i morgon :) vi är iallafall 2 st, värre om man vore själv :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0