En evig längtan till hockeysäsongen!

Tjena!

Idag är det Lördagen den 14 augusti, det betyder att det bara är 33 dagar kvar till Elitseriepremiären! :) jag längtar!! det är en evig längtan tills det börjar, men på måndag är det ju faktiskt bara en månad kvar och det kommer gå fort :)

Innan premiären så ska jag faktiskt få uppleva lite hockey ändå :) lite träningsmatcher för Brynäs del :) dessa ställen kommer jag besöka:

På tisdag 17/8 - Brynäs - Timrå i Bollnäs ishall 19.00 :) åker dit med Catarina och Eva :)
På fredag 20/8 - Leksand - Brynäs I Leksands ishall 19.00 Brooklyns tigers ordnar resa och jag åker såklart dit med Catarina och Eva :)
sist men inte minst, en träningsmatch i Läkerol arena mot AIK, 26/8 19.00 :)

Det är lite träningsmatcher som jag kommer att åka på :) sen drar snart serien igång! :)

Nu lite vad jag har hittat på för roligt idag :) nja typ ingenting! har varit och klippt luggen hos frissören, sen tog jag en promenad hem till Stigslund :) rätt skönt var det, lite varmt dock men det gick bra. Sen har jag bara varit hemma och pysslat lite och gjorde ett försök att gå ut och fotografera lite med pappas kamera men idag var det jag som inte hade någon fantasi i huvudtaget, det enda jag tog kort på typ var en brännässla men mer fantasi hade jag inte idag. Så jag väntar tills hösten har kommit för då kan jag nästan garantera att det finns fina färger att fotografera :) då när löven faller så fint med många fina färger :) det längtar jag efter, annars gillar jag inte årstiden så mycket egentligen, mer än att Hockeyn drar igång då ;) men annars är det en ganska så dyster årstid.
Jag kom just på idag vad jag önskar mig i 20-års present :) i mars alltså, en riktigt bra systemkamera! det önskar jag mig verkligen! istället för att jag ska låna pappas hela tiden. Så hör på nu släkten! Alexandra önskar sig en systemkamera i 20 - års present! :)  nu tackar jag för mig i dagens inlägg iallafall, jag kommer återkomma på onsdag och skriva lite om matchen och lite bilder kommer säkert dyka upp också :) ni får ha det så bra tills dess!

Puss och kram <3


Alexandra med pappas systemkamera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0