Stan och helt slut

Tjohej alla läsare!

Det var ett tag sen jag skrev, men har gjort så mycket olika saker och jag har inte suttit vid datorn så mycket. Jag har nämligen haft mina tre underbara vänner sovande hos mig i tre dagar. För mamma, pappa och Julia har varit i London med en annan familj. Alla säger att jag var så dum som inte följde med, för jag ville vara hemma och se på SM - slutspelet i hockey. Jag har faktiskt inte sett en enda match, för jag har varit med Matilda, Jossan och Ida, och det ångrar jag inte för fem öre. Det har varit så mysigt och trevligt! Vi har gjort lite olika saker, sen hade jag en tjejmiddag igår då jag bjöd in yttligare tre tjejer :) vi hade det superkul! jag hade ordnat en liten femkamp :) haha ojoj det var grymt kul, fast man bara fick vara domare och se på och dra av poäng om inte lagen skötte sig :) sen var jag även fotograf också mitt i alltihop. Det fungerade också bra, bara att man fick en innebandyklubba på foten men annars ingen skada skedd.

Nu har jag verkligen kännt på hur det är att sköta ett hus alldeles själv men tre kompisar dock. Men det är inte det lättaste. Jag ska dock ha en liten mindre lägenhet när jag flyttar hemmifrån, men man måste ändå sköta princip samma saker. men det går om man bara vill. Tycker att jag har skött mig mycket bra under dessa fyra dagar. Stolt över mig själv! men visst har man saknat övriga familjen! :( man känner att det är några som saknas. Men det var ändå skönt att vara hemma ensam :) både och det där :)

Sen idag var jag ner på stan en stund med Matilda och Jossan. Vi gick runt och tittade lite :) jag hittade en fin fin sommarklänning som jag ska ha i sommar :) så guuulig <3 :) ni får se den snart :) sen åkte jag hem igen och käkade lite sen har jag städat huset, nu ska jag bara dra mig ner till Konsum för att handla lite bröd och mjölk. Sen ska jag även köpa något smaskigt att tugga på ikväll, jag har nämligen beställt hem en match i kvalserien. Match mellan Leksand - Södertälje heja Leksand!! :) blir en spännnande match det! :)

Tack för mig ! och tack ännu än gång till Matilda, Jossan och Ida för att ni har varit här och gjort mig sällskap och fy tusan vad mysigt och bra vi har haft det :) ser fram emot utlandsresan nu! :)

Puss och kram <3



Detta skulle vi göra :) (tjejmiddagen)


Klädstafett :) Dock är det än modoit som klär på sig Brynäskläder :) det ni! :)


Ibland kan det bli så stressigt att tröjan blir bakåfram


Sommarklänningen som jag har köpt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0